1:a april ♥

Halloj !

Redan första april, gud va fort det går, tyckte nyss det var januari och nu är det snart sommar :P

Idag fick både jag och madde påsklov, fett med gött ! Och skolan idag var också rätt lugnt, konsert på förmiddan och sen rulla det på bara. Sjukt skönt :D

Imorgon är det tävling och jag är nervös. Jag ska ju debutera LB, men han har känts fin hela veckan och idag ska han få gå ut i skogen och busa. Sen ska jag smörja allt och fixa =)

Imorgon ska jag först ah tävla på morgon/förmiddan och sen ska vi till kusinerna på påskfest. Trevligt värre ;)

Nu ska jag fixa några inlägg sen ska jag va social med madde =)

pyss // frida

snyggbror <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0