9 veckor kvar till sommarlov! ♥

Hejsan sötnosar! :'D
Nu är jag hemma och har precis ätit lite mat. Duschade nyss och så! :) Skolan var iallafall rätt seg, men det är väl så första dagen efter lovet och allt.. Tur att man har världens bästa vänner som gör allt så mycket roligare! Efter skolan åkte jag ju somsagt till Smulan. Mamma fotade när jag red, ni ska strax få se resultatet av bilderna, haha. Jag fick även reda på att på lördag är det hoppträning så då följer kameran med ;)
Nu blir det lite bilder:


Igga min dåliga sits och uppblåsta jacka, haha.










älskar dig obeskrivligt mycke ♥

Btw, så måste jag jobba mycket på min sits osv, haha!
Tur att det är någon som tar bilder ibland så man verkligen ser hur man sitter.
Och sen kanske ni borde veta att jag inte är någon dressyrryttare, hehe :)
 
all kärlek till er
/maddis

Kommentarer
Postat av: Nathalie Sääf

Så jäkla envis hon är!<33

Men sååå jäkla gullig! ;p <33

2010-04-12 @ 19:46:56
Postat av: Sara

Sv; Haha, ja jag vettefan hur jag lyckas med att försöka låsa upp fel cykel hahah xD<3

2010-04-12 @ 20:01:57
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Elin

Jag tycker din sits är bra?:)

SV: det var otroligt härligt!=)

2010-04-12 @ 20:53:53
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0