Godnatt!♥

Hejsan! :)
Förlåt för lite sen uppdatering. Har haft fullt upp, hehe! Skolan var helt okej, förutom att man har en lite udda klass men annars är det bra. Efter det gick jag ju somsagt med Frida hem. Vi satt ute på balkongen jättelänge och solade & pluggade. Supermysigt! Efter det kom Mickis och då cyklade alla tre till stallet. Frida skulle ut och promenera med Figgis så jag följde med innan jag hade lektion :'D På lektionen red jag Lillan, det gick inte speciellt bra, menmen! Efter det cyklade jag hem och var hemma runt 20.00 eller något.. Åt lite mat och duschade. Nu tänkte jag faktiskt lägga mig i sängen och sova, skönt att lägga sig i tid iallafall.

Imorgon ska jag till Smulan direkt efter skolan så jag bloggar när jag är hemma.
Ha det så bra :)
all kärlek till er
/maddis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0