Karlskoga ridklubb ♥

Vårat stall, eller ah där jag har Figaro uppstallad och Madde rider :) Tänkte att ni skulle få se vart jag håller hus på eftermiddagarna :)

Privatsidan, 7 st boxar =)


Ridskoleavdelningen del 1, 8 boxar =)


Ridskoleavdelningen del 2, 12 boxar =)


Ridskolans sadelkammare =) (jag vet att ni diggar den grön gula stilen ;) )


Nu kommer vi in till våran sadelkammare, dock är den så stor så det blir några bilder men här ser ni ah sadlarna,spöna (?) Therres stora korg och den fina tvättmaskinen :) Min sadel med gråa sadelskyddet :D


Tränsvägg 1, inget av mina träns ä rmed men Linas är högst upp till höger :)


Tränsvägg 2, mina träns/lädergrimma längst ner :)


Hyllan med fodertillskott och borsthinkar =)


hjälm och stövel hyllan =)


Och här packar vi hö =D


Gödselstacken :)


Och såhär ser det ut när man kommer på vägen :)


Alla bilder är klickbara =)

// Frida :D


Kommentarer
Postat av: ebba

Superfint! :D

2010-04-10 @ 12:09:51
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0