Min utrusning ♥

Nu ska ni få se vad jag har för utrustning och vad jag VILL ha ;)

Hjälm: John Whitaker, köpte den i Globen 2009 och den är sjukt skön och väldigt snygg :)
2899 kr Skara Hästsports Monter



Stövlar:
Mountain Horse dom är slitna och äckliga men dom är sköna :P
1999 kr granngården



VILL ha:
Pioneer stövlar ca 3000 kr, ska verkligen spara :)


Ridbyxor: Massa, men jag älskar ullareds ridbyxor och sen mina Whitaker som jag köpte på GHS iår, sjukt sköna :)

Köpte mina för 799 kr hos Charlies Häst och Hund monter


Handskar: Rider för tillfället med några från ullared men dom har jag slitit sönder så jag ska ev till karlstad på torsdag och ska då köpta ett par ordentliga. Sen tävlar jag med mina Jacson som jag köpte på Strrömsholm förra året. :)

Sporrar:
Rider med 1,5 cm ponnysporrar från Hööks, och avtagbara gummiskydd och swarowskisporrband :)

Tröjor: Olika men favoriterna är mina KL :D




(enda bilden jag hitta på den tröjan)

Översta tröjan fick jag av farmor och farfar och den köptes hos Till Häst i örebro ch kostade 750 kr =)
Nedersta fick jag av pappa på GHS det här året och den kostade 900 kr =)

Jag är väldigt nöjd med båda mina KL tröjor för dom håller passformen och man kan tvätta dom många ggr :)

Ja, är det något mer får ni väl säga till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0