Mina hästar ♥

Någon som undra om jag inet kunde berätta om mina hästar så visst :)

Mister Figaro

Född 1999
e: Sörbys Oboy RNF 133
u: Cherie IX RNF 2166

Figgis är den enda som liksom är helt min. Jag köpte honom den 24 augusti 2007 och han har tagit mig från 0 till ialla fall 70. Han har tagit mig tom regional LA dressyr och LB hoppning. Jag är så himla glad att jag fick just den här ponnyn med ett hjärta av guld som man skulle kunna göra vad som helst med, man kan bada,rida ut, hoppa,rida dressyr,longera ja allt med honom förutom en sak. Klippa. han tycker verkligen inte om att bli klippt men som den snälla ponnyn så klarar han det också =) Mitt bästa minne med honom är jaa...2009 års första tävling och vi går in och vinner båda klasserna. jag var s glad och efter sista hälsningen red jag upp med tårar i ögonen. så stolt. Han är den jag har slagit mitt procent rekord på 75 %. han är den jag har plockat mina rosetter med, det är omöjligt att inte älska en som Figaro =)



Maranello

e: Warsteiner
Född: 2001

Maraello, han har 100% placering med Lina som är min låssas mamma och bor tillsammans med min pappa. Han är tävlad med placering tom MSV B och är en otroligt fin häst med väldigt fina gångarter och han är nog en av dom välridnaste hästar jag har ridit i mitt liv. Även om han har lite konstiga saker för sig i stalelt så är han altid lika fin, tex så dricker han inet betfor han suger i sig den :P och han är alltid lika mysig att hålla på med i stallet. Jag hoppas att en dag kunna rida lika bra som Lina gör och att min häst och jag ska vara lika samspelta som Lina och Marre och även om jag inte "äger" honom så älskar jag han iaf =)



Kahlúa

e.DonPrimero
ue.Pajazzo
(dräktig m.Warsteiner)

Readhead,Lillan, Lua ah hon har många namn =) och även den här finfina hästen är Linas. Tyvärr är hon skadad och vi tror att hon inet går att rida på så förhoppnigsvis är aveslsto hennes nya yrke. Den här hästen har sitt egna temperament men fortfarande så himla fin. Lua står inte i stallet där vi har Maranello och Figaro utan hon är helinackorderad hos några vi känner och trivs jättebra och nu när hon är dräktig åker vi och hälsar på henne för att hon kollar fortfarande är dräktig =)



Grandessa

Kan inte stam (a)

Sessan, var förut Linas häst men sålde henne till Sthlm men är nu tillbaka i Karlskoga och är utlånad på foder till en tjej vid namn Rebecca.Sessan har gått tom MSV A dressyr. Det finns inte så mycket att berätta om henne förutom att hon också är en väldigt väldigt fin häst som lever upp till "Sessan", lilla prinsessa =)

// Frida



Kommentarer
Postat av: Sara

Frida.., jag blir rädd!

Du har bloggat 4 ggr idag, shiet ;)<3

2010-04-06 @ 12:55:30
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Sara

Sv; Haha jaa ni.., jag kan ju önska att jag har det så då köper jag vad jag vill x)

Sen blir det Sthlm på fredag och spendera host lite pengar host ;)

<3

2010-04-06 @ 12:59:46
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Sara

Sv; Haha, nej då nu ska jag inte va sån ;)

Du är bra på att blogga nu :D

2010-04-06 @ 13:25:39
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: STELLANS

Hej söt!

Jag undrar om du kan göra en super gullig grej, det tar bara 2 sekunder.



Klicka dig in på mitt inlägg:

http://stellans.devote.se/blogs/4378869/droemmar-och-visioner.htm



Och klicka på det lilla svart-vita plustecknet som är precis där texten slutar?



Det skulle göra mig sjukt glad, och passa på att lämna en kommentar om du vill! TACK, pusshej.

2010-04-06 @ 14:03:24
URL: http://stellans.devote.se
Postat av: Sara

Måste nog rappa på, har bara bloggar 2 ggr idag :O

Nu fåru ta det jävligt passivt med inläggen ;)

2010-04-06 @ 14:19:55
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: jonas

fina hästar !!

2010-04-06 @ 14:28:30
URL: http://jonassen.blogg.se/
Postat av: Lucke

Visar upp sex outfits på min blogg. Rösta på den du tycker är snyggast :)

2010-04-06 @ 14:47:21
URL: http://lucken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0