PÅSKLOV! ♥

Åhh, så gött!
Bara sova, vara i stallet, träffa kompisar osv, slippa tänka på skolan, ÅÅÅÅH! LOVE!



Efter skolan gick jag somsagt med Frida hem.
Älskar dig bästis!
När hon skulle till stallet så kom mamma och hämtade mig.
Jag följde med och handlade, sjukt tråkigt haha.
Gå runt inne på willys hur länge som helst för hon ska handla till helgen, huh!
Aja, efter det så släppte hon av mig hos en kompis, skulle lämna lite böcker för hon är sjuk...
Jag gick hem från henne för det är verkligen skönt väder ute nu, vårvärme och strålande sol.
Perfekt nu när det är påsklov! :-)

Nu ska jag käka lite mat och kolla på sveriges värsta bilförare.
Vi hörs imorgon!
puss /maddis


puss till er!


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: aLLT bra idag? :)

2010-04-01 @ 21:15:52
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: N

Sv: Tack, nu börjar ja faktiskt bli lite bättre :D

Träna, tävla, kompisar å mys me pållen :)

2010-04-02 @ 09:37:19
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0