Resultat

Frida hedlund och Mr Figaro 2/4-10

LC - 80 cm bed A0:+A0:/A

Framhoppningen: Hoppa inte alls bra faktiskt, bocka och sparka och tönta sig men ändå när man hoppa oxern va han super fint och jag var inte kanska jätte taggad men ändå och Lina peppa mig liksom med "kom igen, kör nu"

Banan: Kommer in på banan och jag fattar gallop och hästen på en gång tar fattningen jätte fint och hoppar som en klocka och kom nästan helt perfekt på allt och i omhoppningen satsa vi lite och det sluta med 0+0 fel och en superglad Frida =)

Resultat: Kom 6:a med tre placerade så jag är nöjd =)

LB - 90 cm Bed A0:+A0:/A

Framhoppningen:
Gjorde samma sak här, bocka och var allmänt knäpp men hoppade fortfarande bra och lyfte väl på benen. Hoppade ett räcke och två gånger på oxern så gick vi ner sen.

Banan: asså vilken ponny, debuten för mig i LB ialla fall och på filmen är han typ 1 dm över varenda hinder, kombinationen hoppa han helt perfekt.

Resultat: 0+0 fel och första utaför placering =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0