SOL ♥

Gott folk det är....


S O L i Karlskoga ! 
 
Hahah, ja visst förstår ni. Det är super varmt och jag och Madde har suttit ute och pluggat på balkongen i två timmar. Jag satt liksom i shorts och linne så nu är det vår på riktigt! Åh det är så sjukt skönt att slippa dra på sej tretusen ton kläder och frysa ihjäl när typ öppnar dörren.

Idag har jag först vart i skolan, riktigt tråkig dag med massa inlämningssaker till nästa vecka. Jag ogillar ! Sen ah hängde Madde med hem och nu ska vi till stallet om 11 min ! :D Funderar på att kanske rida eller att gå å promenera. Får se hur det blir med den saken. Aja nu ska jag kolla bdb sen ska vi åka.


pussen ! // frida


Kommentarer
Postat av: Elin

Sålite, det är bara bra med mig. Dig då?

2010-04-13 @ 18:15:45
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0