Söndag 18:e april 2010 ♥

Hej sötnosar!
Nu ligger jag i sängen med datorn och mår inte helt perfekt, har lite ont i magen oså.. Kom nyss hem från tivolit, var där med Anthon, Mickis och Tilda. Anthon lyckades tvinga med mig i extreme fly(!!) Usch jag bara blundade och skrek haha. Men eftersom jag är jättekänslig och mår lätt illa om det snurrar mycket så blev jag ju naturligtvis illamående. Men annars var det sjukt kul faktiskt :'D Så jag har tillbringat söndagen med dom och nu ligger jag i sängen och är jättetrött.
Men annars har det varit en jättebra helg. Hoppas ni också har haft en bra helg för det är ni värda! :)


extreme fly!




Alla bilder är lånade från google.

Kram! /maddis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0