21 Mars♥

Nu har vi vaknat.
Blev inte så sent som jag trodde.
Eller jag somnade inte sent ;$
Runt 2-3 kanske, men Sara & Frida somnade väl runt 5..
Väldigt lyckad kväll, älskar er tjejer!

Nu sitter vi i soffan och spelar lite wii, ska väl snart äta frukost tänker jag.
Sen ska dom inte var kvar så länge tror jag.
Frida skulle bort någon stans och jag med.
Det blir nog en rätt slapp dag, mår inte sådär jätte bra.
Har lite huvudvärk ''//

Nu tänkte jag svara på lite kommentarer och idag blir det bättre uppdatering! :D
Vi kommer ju somsagt blogga lite mer om vilka vi är och sådär.
Puss /madde

A


Kommentarer
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

taack, men jag tkr din är finare, ska göra en ny åt mig själv snart:)

2010-03-21 @ 11:58:14
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0