23 mars ♥

cha ! :D


Kom precis hem från skolan och nu hamna jag här vid datorn. Ska försöka fixa lite inlägg och svara på komentarer. Såg statistiken och verkligen superkul att så många klickar sig in här :)

Sen ska jag gå elelr vänta på mamma och åka till stallet, men meningen var ju att Figgis skulle få gå ut men varken jag eller han vill nog gå ut när den regnar. Får se vad jag hittar på med honom, något ska han få göra och han ska inte gå i ridhuset, kanske drar på mig regnjacka och rider ut nu iaf när jag tänker efter. Jaja det blir som det blir. Sen ska jag fixa allt i stallet och när jag kommer hem ska jag såklart blogga, men även fixa mina hemska naglar och göra hårinpackning :)


Pyss ! // frida



Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Åh vilken söööötis :D

2010-03-23 @ 21:37:57
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Petra

Så mysig bild!

2010-03-24 @ 15:02:34
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0