24 Mars 2010

Nu är jag hemma!
Väldigt lång och helt okej jag.
Först skolan, 08.00 - 15.30.
Sjukt lång dag men jag tänker inte så jätte mycket på det.
När jag kom hem åkte jag ju direkt till stallet som jag skrev.

Hopptränade ju somsagt..
Det gick faktiskt över förväntan :-) Det var ju även första gången jag hoppade på Smulan och första gången hon hoppade där hon står nu.
Pga att det har varit så mycket snö och dåligt underlag..
Hon tyckte det var jätteroligt, vi hoppade lite småskutt, ca 50-60 cm. Superduktig var hon, min sötnos!♥
Väääääldigt envis och hon tycker hon kan göra som hon vill, haha. Men det gick och hon lyssnade
faktiskt ganska bra. Hon har även blivit jätteduktig med högergaloppen som hon hade väldiga problem med när jag började rida henne!
Så vi var där ett tag och mamma red Zonic.
Men nu hade jag tänkt att duscha och äta lite.
Uppdaterar mer imorgon!
puss /maddis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0