Frida ♥

Vem är jag då ?

Jo en 13-årig tjej som älskar hästar och har själv en ponny. Han heter Mr Figaro och är 11 år. Han är en new forest ponny som jag tävlar och tränar både hoppning och dressyr på. Vi har tävlat upp tom LB hoppning och LA dressyr och målet är att ha kul och utvecklas.

Vilka mer är det i min familj då ? Jo på Pappas sida har jag en låtats mamma som heter Lina och en låtsatsbror som heter Vinnie och så våra två hundar hockey och Leo. På mammas sida är det ah mamma såklart och sen min storasyster Susanne. Mina bästa vänner heter ah Madeleine som har den här bloggen med mig och sen Matilda. Jag försöker träffa kompisar så ofta som möjligt men det är inte så lätt när man har hästar som tar massa tid och juste får inte glömma att låtsats mamma Lina har tre hästar också, en unghäst, en häst som heter Maranello och som hon tävlar tom MSV med och sen Grandessa som är utlånad på foder.

Om det är något mer ni undrar får ni super gärna fråga =)

puss /frida










Kommentarer
Postat av: Warnmark - Vinn schabrak med huva från Tattini

Sv; Jaa, jätte roligt :D

2010-03-21 @ 12:45:47
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: hannah

du verkar vara en super go tjej:)(Y)

sv hihi åh stall är så mysiga på något sätt..

man känner sig hemma..allt är super bra, själv?<3

2010-03-21 @ 13:11:09
URL: http://hannahsangberg.blogg.se/
Postat av: Evelyn

sv; Tack så jätte mycket! :D <3

2010-03-21 @ 13:15:54
URL: http://anepicage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0