Gårdagens träning ♥

Hello !

Då jag kom hem väldigt sent igår och var tvungen att sätta mig med spanskan hann jag tyvärr inte blogga om träningen så jag gör det nu innan jag ska dra iväg til lskolan :)

Vi red fram ganska kort tid, kände bara på honom lite och han var med på noterna direkt, hängde lite i handen men ändå jämn och fin. När Cissi kom började vi direkt med att han skulle ha bakbenen under sig och inte borta i Kina, han va kanon fin men fortfarande lite hängande. Så vi gjorde lite svaga öppnor och skänkelvikningar och det var precis som man slog på en knapp, så *piiiiiip* fin blev han och hela ryggen gungade, han va lätt som en fjäder och bara man vinkla handen följde han med. Sen gallop arbetet, asså vikken ponny ,gjorde galopp öppnor och shit, han bara gallopera som han aldrig gjort annat. Sen fick han massa godis, mystäcke och betfr så åkte jag hem :) :D

Om någon undrar rider Jag för Cecilia Brage, någon annan som rider för henne ? =) B-tränare i dressyr och kanon duktigt och förklarar på ett bra sätt också, hon har tagit mig från klubbtävling till regional LA på 1,5 år ! :D

Nu ska jag cykla till skolan.

Pyss ! //Frida


Kommentarer
Postat av: Karin / Tobbix

Naw, fin häst :D

2010-03-25 @ 10:26:51
URL: http://tobbix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0