Madeleine ♥

Nu tänkte jag berätta lite om mig för er som inte känner mig :)

Jag är en 13-årig tjej (fyller 14 i Juni) som bor med min mamma, pappa, syster och två katter. Jag älskar hästar, mina kompisar och killar, huhu ;$ Jag är även medryttare på en b-ponny som heter Smulan, så det kommer bli en hel del bloggning om Smulan. Smulan är en söt pytteliten viktbärande ponny som är väldigt envis. Hon har dock inte så många år kvar, då hon är 20 år :( 



Jag har ingen direkt bästa vän utan jag älskar alla mina vänner. Mina vänner är det bästa som finns, dom finns alltid där för mig och vi har alltid så sjukt kul när vi träffas.

På vardagarna hinner jag inte blogga så mycket, ska försöka blogga varje dag!
Jag tränar även badminton, fast jag har börjat tröttna så jag vet inte om jag ska fortsätta.
Aja, hehe...

Nu vet ni iallafall lite om mig, om ni undrar något kan ni ju gärna slänga iväg en kommentar =)
I hope you like it.^^
Puss /maddis



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0