Hemma idag! ♥


Idag vaknade jag upp med världens huvudvärk, inte så roligt..
Så jag stannade hemma och vila.
Jag har nu inte lika mycket huvudvärk, har tagit en alvedon och så :-)

Förlåt för dålig uppdatering, jag hann verkligen inte blogga igår.
Det tog jättelång tid att göra cupcaksen så jag hann inte blogga om det igår.
Men jag ska be Jonna skicka bilderna så kommer dom förhoppningsvis upp på bloggen lite senare.
Dom blev jättesöta iallafall!♥
Jo nu ska jag berätta vad vi gjorde som tog sån tid.
När vi hade bakat klart tog vi lite bilder och var tvungen att städa för det var mjöl på hela golvet, huh!
Efter vi var klara med allt det så åkte vi och tränade på träningslagret.
Kom dit runt 19.00 kanske, Mickis och jag var vid gymmet.
Jättebra träning & superkul! :D
Så vi var inte hemma förns 21.00 någon gång och vi hade ju engelskaglosor tills idag som jag naturligtvis hade glömt.
Jag hade även inte ätit något, så det tog ju tid.
Sen blev det bara att sova, det var därför jag inte hann blogga!
Men det blir bättring, I promise ;-)

Har förövrigt inga planer för helgen, någon som vill hitta på något kanske? :)♥
peace and love
/maddis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0