Skolan

hejpåer ! =)


Kom precis hem från skolan, sitter här med Nathalie.Hon skulle egentligen ta sällis med mig men nu sitter vi här iaf! Ska snart åka till stallet, idag är det Gustav som motionerar Figgis. Gustav är en 6årig kille som kommer och rider på Figaro på måndagar. jag springer bara förbi och det är superkul för både figaro och Gustav är superglada, ska ta med kameran och ta kort.

Komentera om det är något ni vill att jag ska skriva om. Min utrustning till Figgis eller mej själv eller något annat.

Pyss! // Frida



Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

Söt häst :)



sv; Ja verkligen :) Tack så mycket!

2010-03-22 @ 17:49:50
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0