Mysig lördag ♥

Nu hade jag tänkt att blogga lite innan Manda kommer. Ridningen hos Pia gick super, hur kul som helst! Jag red min älskade Silja som jag inte ridit på hur länge som helst(!!) Helt underbar är hon, vi ska även boka ridläger där i sommar, jag & Mickis, woho! :D Vi var där i ca 2.5 timmar och kom hem runt 12:30...

Vi var hemma en stund, sen åkte jag och mamma vidare till Smulan ♥
Hoppträningen gick faktiskt både bra och dåligt. I början krånglade hon väldigt mycket med vänstergaloppen och så, då tänkte jag bara det här går inte, jag kan inte och trodde det skulle bli som förra gången vi hopptränade. Men det gick och vi började med lite markarbete.
Nu när jag har börjat hoppträna Smulan så måste vi börja från grunden med allt eftersom hon inte kan så mycket. Då gick det iallafall mycket bättre. Sen så hade vi 3 hinder på långsidan som vi hoppade i galopp, då var hon superduktig och jättefin över hinderna! Hon hade jättemycket bjudning och idag blev det till och med några skutt på 70cm! Hon visar verkligen framsteg min lilla skrutt♥

När jag kom hem duschade jag, gjorde mig iordning osv, så snart kommer Manda.
Jag får se om det blir någon mer bloggning ikväll. Vi ska iallafall ta bussen in till stan och köpa pizza & godis.
Ha det så bra, kram!
/maddis


Jag just nu ;)
Glasögon från Gina Tricot & t-tröja från Cubus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0