Summer feelings ♥

Hej på er!
Just nu sitter jag och kollar på ballar av stål med träningsvärk i benen. Pappa och jag sprang en långtur förut, det var jättejobbigt men samtidigt väldigt bra träning (y) När vi kom hem åt vi lite grillat och sen duschade jag och så. Väldigt bra sistadag på helgen, synd bara att helgen går så fort. Fast det är gött att vi bara går 3 dagar i skolan den här veckan(!!)



Imorgon så åker jag till Smulan direkt efter skolan och efter det ska vi på kalas för kusinen fyller år :) Så då blir det bloggning på kvällen om jag inte hinner blogga på morgonen.
Kram! /maddis


Kommentarer
Postat av: nnea - läs bloggen och du fastnar (L)

hej madde&frida

ja tänkte ha ett inlägg med massa bloggar&intervjuer.

och ja undrar om ni skulle kunna tänka er vara med

svara så fort ni kan :)

2010-05-13 @ 12:22:17
URL: http://fahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0