Train - Hey, soul sister ♥

Godmorgon!
Vi har precis vaknat, det blev inte så sent igår, skönt det iallafall! Jättemysig kväll blev det också. Var ju somsagt inne i stan en stund och så. Vi handlade med oss lite gott och lite nyttiga var vi faktiskt också, hehe duktigt! Vi köpte även med ben&jerry's half baked, mums! När vi kom hem kollade vi lite på tv & dunkade musik osv :'D Runt 22:00 eller något kom Sara och Lollo. Dom var här en stund, superkul verkligen!
Det blev en väldigt lyckad kväll♥

Idag händer väl inte så mycket skulle jag tro.. Jag måste göra klart engelska-läxan som ska vara inlämnad imorgon och sen ska jag ut och springa med pappa tror jag :)

Imorgon eller något tror jag att jag skaffar en ny/egen blogg eftersom Frida aldrig bloggar här ;)
Jaja, nu ska jag sociala mig med Manda.
Hoppas ni haft en bra helg!
peace and love
/maddis


muuuuuuuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0